SYMFONIA Handel to program
wspomagający sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
- możliwość łatwego przystosowania programu do potrzeb firmy
- pełna obsługa magazynu i dokumentów magazynowych
- pełna obsługa dokumentów handlowych i kasowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży
- szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji
- bogaty zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
- współpraca z programami finanse i księgowość Premium i finanse i księgowość forte oraz mała księgowość Premium
- współpraca z pakietem Ms Office i innymi programami pracującymi w środowisku Windows